Tema: Re: Smart tv:kartu ar atskirai
Autorius: Bronco
Data: 2015-09-30 16:48:45
On 2015-09-30 13:32, budulis vulgaris wrote:

> Na tai parodyk kurie šiuolaikiniai TV, "kurie kokybiškai atkuria
> įvairios raiškos signalus - standartinės, HD, FHD ir UHD, nes to jau
> niekaip nekompensuosi" yra be smart galimybių, išvardintų klausėjo? :)

Aš irgi skaičiau tread'ą, bet kad Icetom tai būtų teigęs, nepastebėjau.
Todėl kyla pagrįstas klausimas - kodėl jis dabar turi tau tokį teliką
parodyti? :)

Visi aukštos klasės telikai šiais laikais turi ir vienokias ar kitokias
smart funkcijas, bet klausimas tai buvo ne apie tai... Ir Icetom jam
visiškai teisingai atsakė, jog "perkant teliką, pirk TELIKĄ" ir mažiau
kreipk dėmesio į teliko smart funkcionalumą. O jei kažkokių smart
navarotų pritrūks, nusipirksi priedėlį, kuris dažnai būna dar
visokeriopai "išmanesnis" ir lengvai kas porą metų pakeičiamas nauju.