Tema: Re: to Iceatom (ir kitiems zinovams)
Autorius: MRT
Data: 2015-09-25 20:06:15
> kartos ir 4-8 GB RAM (savo nuožiūra). Po Naujųjų pasirodys UHD BD, tai ripins įtariu panaudojant HEVC (H.265), o tai, spėju,
> reiškia, kad rūkys kampelyje tas N3700 gavęs mkv failą su kokiu HEVC. Su galingesniu CPU galima būtų ir madVR panaudoti geresniam
> detalumui išgauti.

Kazkokius gi partial spartinimus turi jau Haswell, o cia Broadwell'is..
Gal per daug neuzsirukys tas N3700?

> Korektiškai sukonfigūravus programinį grotuvą, turėtų būti viskas tvarkoje su kadrų kaitų atidavimu. Jei kažko pritrūktų Skylake
> CPU, visada bus galima įsidėti atskirą VGA.

N3700 ar N3150 turi geresne nei Haswell, bet kiek prastesne uz Skylake.
Realiai toki galima paimti ir aklai.. nera gausiai brangus..
cpu silpnas, tai kryziuojam pirstukus, kad videlka susitvarkytu..

Skylake atveju galima butu suktis nors ir su H110/B150/H170+G4500

> 3D BD naudoja MVC kodeką, jis ir rajus CPU, jei nėra hardwarinio iškodavimo palaikymo.

Jei Skylake ji turi - tada nebutina per daug sukisti $ i CPU..
MB+CPU lengviau progresa gainiotis su pigesniais komponentais (maziau skauda upgarde'ai)