Tema: Re: to Iceatom (ir kitiems zinovams)
Autorius: Icetom
Data: 2015-09-25 19:54:03
> Win+Kodi platformai isrinktas: http://www.asrock.com/mb/Intel/N3700-ITX/

HTPC reikmėms daryčiausi 170 valdiklio pagrindu ir bent koks i3 CPU Skylake
kartos ir 4-8 GB RAM (savo nuožiūra). Po Naujųjų pasirodys UHD BD, tai
ripins įtariu panaudojant HEVC (H.265), o tai, spėju, reiškia, kad rūkys
kampelyje tas N3700 gavęs mkv failą su kokiu HEVC. Su galingesniu CPU galima
būtų ir madVR panaudoti geresniam detalumui išgauti. Tai gali tapti aktualu
projektuojant ant ekrano.
http://www.skytech.lt/z170mplus-asus-z170mplus-z170-4xddr42133-satae-sata3-hdmi-dvi-matx-p-257879.html
Šita rimtesnis kandidatas dėl analoginės garso posistemės (bent jau "ant
popieriaus":
http://www.skytech.lt/maximus-viii-gene-asus-maximus-viii-gene-z170-4xddr42133-sata3-hdmi-usb-matx-p-257886.html

Jriver 21 programiniu grotuvu aš labiau pasitikiu garso ir video turinio
atkūrimo reikmėms. Reiktų man pabandyti naujausią KODI versiją ar jau
išsprendė su korektišku spalvų perdavimu į televizorių.

Kadangi kiek supratau bus jungiama per analoginę garso išvestį (?), tokių
komponentų kaip motininė ir maitinimo blokas turės didelę įtaką, kaip HTPC
bus kaip garso šaltinis. Koks maitinimo blokas bus naudojamas?

> Ar su video dalim viskas ok? T.y. nepametines frame'u ir pan. (esu
> visiskas profanas sioje vietoje :))

Korektiškai sukonfigūravus programinį grotuvą, turėtų būti viskas tvarkoje
su kadrų kaitų atidavimu. Jei kažko pritrūktų Skylake CPU, visada bus galima
įsidėti atskirą VGA.

> Kaip papildomas pliusas butu 3D palaiktymas.

3D BD naudoja MVC kodeką, jis ir rajus CPU, jei nėra hardwarinio iškodavimo
palaikymo.

> Jungiama prie Epson 3020 projektoriaus.

Negeriau koks Optoma ar BenQ DLP pagrindu?