Tema: Ats.: 59 kanalas 778 MHz iš Kauno
Autorius: Sniegas
Data: 2015-09-22 13:39:42
Man kalnas Vilniaus pusę užstoja. Tėvai jau greitai iš vasaros rezidencijos
kelsis atgal į butą, tai iki pavasario atkris antenos klausimas.

"saulius74901"  parašė naujienų news:mtr2e4$cj4$1@trimpas.omnitel.net...

Su tokiom antenom, su kuriom tu eksperimentuoji pas mane ant zemes rodo,
tiesa pas mane ant kalniuko ir kliuciu i VLN puse ner.