Tema: Ats.: 59 kanalas 778 MHz iš Kauno
Autorius: Sniegas
Data: 2015-09-17 11:15:57
Taip, užmaitinta išoriniu maitinimu, 12 V. Dar viena mintis - pats imtuvas.
Man buvo atvejis, kad tas imtuvas nerodė Lryto dažnių prieš metus. Turiu USB
stick TVB-T, su Prog Finder praskanuosiu dažnius. Namuose (Elektrėnuose) ant
devynaukščio stogo antena, be stiprintuvo, nukreipta į Vilniaus pusę,
bandžiau vakar su Prog Finder 778 MHz dažnį - rodo, kad signalas yra, nors
antena nukreipta visai į priešingą pusę.

"Lynas"  parašė naujienų news:mtdlfk$umm$1@trimpas.omnitel.net...

LNA169 maitinimas 12V DC, tad reikalingas išorinis maitinimo blokelis.