Tema: Re: ismanusis priedelis su iptv
Autorius: Valius
Data: 2015-09-18 14:23:18
OpenElec'e nieko tu ten nekonfigūruosi per ssh. Tą kam parašei
konfigūruosi su teliko distanciniu pultu ir daugiau nieko nenaudosi ir
necustomizinsi, nes OpenElec OS skirta tam daiktui OS ir tau ji neleis
diegti ko nori ir ją verst dirbti kažką, kam ji nėra sutverta. PS ji
nors ir debiano pagrindu veikia, bet neveikia apt-get.