Tema: Re: ismanusis priedelis su iptv
Autorius: toms
Data: 2015-09-16 09:41:43
Tas tiesa - dazniausiai kinietisko palaikymo isvis nera. Bet jeigu veikia
tai to palaikymo tiek ir tereikia, nebent esi entuziastas ir vis nori
pastoviai updeitinti. Is esmes nesiupdeitina firmwaras o softas tai jau per
google updeitinasi. O siaip ir rimtu gamintoju palaikymas baigiasi gana
greitai - per daznai naujus modelius leidzia.

O kas man nepatinka Raspberry - linux. Tenka su linuxais retkarciais
pasikrapstyt jau virs 10 metu. Uzknisa kai norint kazkokia smulkmena padaryt
reikia kalna manualu perskaityt arba kazkieno parasyta step by step
instrukcija naudoti, kuri 9 is 10 atveju pas tave nesuveikia. Zodziu
sugaisti aibe laiko kad pasidaryt taip kaip tu nori.