Tema: Re: Icetom, kaip tu čia taip tyli?
Autorius: Caponi
Data: 2015-09-04 16:38:32
Apie ka neturiu supratimo? Apie mena? Nu taip, ne mano sritis. Bet jei jau
sakai, kad as neteisus, tai paneik, kad kiekvienas dailininkas piesia savaip
ir meno nera kaip objektyviai ismatuot.
Nebent , kaip spakainas siule, 10 euru butu liepta piest, tada jo, galima
butu bandyt lygint ir vertint :-)

Man kazkodel atrodo, kad tu eilini karta isivaizduoji, kad as bandau pult
Panasonic'us ir net nebandai skaityt ka as rasau.
O siuo atveju as pilnai sutinku, kad skirtumai tarp tas pacias matricas
naudojanciu teliku gamintoju gali but didziuliai, bet prisipisineju prie to,
kas mane stipriai nervuoja - prie nevykusiu palyginimu.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/