Tema: Re: Icetom, kaip tu čia taip tyli?
Autorius: mindis
Data: 2015-09-04 16:04:50
On 2015.09.04 15:48, Icetom wrote:

> Aš ir paskaičiau jūsų ir man taip pat juokinga skaityti tokius
> pareiškimus nežinant ant kokios platformos bazuojasi šis modelis.
nesvarbu platforma, bet kas tikrai juokinga, tai tokiom rasliavom ir
tokiom demonstracijom remiantis irodinet demonstracijos rengeju gaminamo
modelio pranasumus. ir nesvarbu ar tai butu pansonikas, sony, lg ar koks
nors apple gaminys.
Apie pareiskimus - puikiai prisimenu tamstos skambius pareiksimus apie
panasiaus full led lcd flagmana, jam, kaip ir siuo atveju,  dar tik
pasirodzius parodoje. tipo jau tokia axujiena platforma jau toks
afigienas panasiaus softas, kad tikrai nebus tipisku fulledams aureoliu.
Nu kaip ju gali nebut jei ledu zonos kvadratiniu decimetru dydzio.