Tema: Re: Viasat sport baltic
Autorius: Caponi
Data: 2015-09-03 11:03:07
Butu svarbu, nusipirkciau ir telika didesni, nematau tame jokios kitos
problemos apart to, kad tiesiog nereikia...

O kas link svarbu/nesvarbu, matosi/nesimato, tai ar tikrai koks 50" is 3
metru bus geriau nei 24" is 0.5 metro? :-) Ar cia vel pistelsi i eteri
stereotipa, kad telika butinai reikia ziuret ant sofkutes, o ne patogioj
kedej prie stalo? :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/