Tema: Re: Viasat sport baltic
Autorius: Caponi
Data: 2015-09-02 17:44:40
"budulis vulgaris" <budulis@lindyne.lt> wrote in message
news:ms6vbu$g36$1@trimpas.omnitel.net...

> Vokietukai, aišku, vokiškai komentuoja. Aš mokykloje vokiečių mokiausi,
> tai daugmaž suprantu apie ką šneka :) O šiaip, kaip jau Exx minėjo,
> vokiečiai per sporto varžymas būna paleidę ir garso takelį be jokių
> komentarų, gali tik salės/stadiono emocijom gyvent ;)

Nu as jau rasiau - man visai patinka anglu komentarai ir papildoma info
pries ir po lenktyniu. Vokiskai zinau taip iki 10 zodziu.

> Na, kiekvienam savo :) Spėju, kad pas tave telikas mažas, ane?

Nedideli. Dabartiniu metu vaiku multikam skirtas 40", man su zmona
miegamajam i menesi kokius 2 filmus ar kelias kokio serialo serijas
pasiziuret is <2 m atstumo kabo 37", formule ir kasi as labai komfortiskai
paziuriu per 24" monika is puses metro atstumo, o visokiom polenktyninem
blevyzgom sueina ir 7" plansete ant spinteles virtuvej besigaminant
vakariene. Vertus to filmus visai grazu paziuret kinoteatre.
As technika paprastai perku ir naudoju pagal savo pomegius ir poreikius, o
ne pagal madas...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/