Tema: Re: Patarkit ir man 65'ir > TV i nama, atstumas 4.5-5m
Autorius: Julius
Data: 2015-07-19 10:19:35
Bronco <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> Wrote in message:

> Mano pamąstymai būtų tokie:

Pilnai sutinku ir pritariu. Po plazmos tavo akys jau sugadintos ir
 LCD bus tragišku vaizdu. (asmeninė patirtis). Jei tas turimas TV
 dar furičina, komponuok į busimą interjerą pionierių ir pamažink
 žiūrėjimo atstumą. Geriau nieko neberasi. Nenet
 http://www.pirktipigu.lt/index.php?route=product/product&product_
id=7666
Dar gal aplinkoj yra llike TV?

--