Tema: Re: Patarkit ir man 65'ir > TV i nama, atstumas 4.5-5m
Autorius: Bronco
Data: 2015-07-19 00:45:00
On 2015-07-17 10:28, Rauberis wrote:
> Cia eina kalba ar man reikia naujo Hi-end'inio modelio uz daug $$$, bet
> prasto nesinori taip pat,

Mano pamąstymai būtų tokie:

1. 4,5-5m yra labai didelis atstumas iki teliko, iš tokio atstumo kas
50", kas 65", vis tiek per toli. Nenustebčiau, jei iš 5 m., greitai
užmetęs žvilgsnį, net neskirtum kur 50" telikas, o kur 65" :)

2. minėtą 50" Kuro pagal bendrą vaizdo kokybę ir žiūrėjimo malonumą
sunkiai apdeda patys naujausi "krūčiausi" LCD;

3. įvertinus pirmus du punktus, prasmingumas tokio "apgreido" labiau nei
abejotinas.

Reziumuojant - didelį saloną paversti kartu ir geru namų kino kambariu,
užduotis ne iš lengvųjų ir labai brangi. Žymiai geriau yra tam skirti
name atskirą nedidelį kambarį. Turėk omenyje, jog optimalus atstumas
žiūrėti filmus per 65" teliką yra ~2.40 m. Jei gali sau leist įsigyti
130" teliką, gal tada problema ir išsisprendžia, kitu atveju sunku net
ką patart. Nebent ten palankos sąlygos kino projektoriui statyti...