Tema: Re: SAMSUNG UE48H6400 VS. PANASONIC TX47AS650E
Autorius: kitas
Data: 2015-06-30 16:37:43
Na man kaina siulo 1:1 samsas 550, panasonic 549. kiek cia tenka skaityti
review tai visi giria samsunga. panasonic tipo nieko labai gero ir nieko
labai blogo toks vidutinis.
tai tokia ir dilema. Kaip tos IPS matricos pas panasonic. prekybos centre su
analoginiu signalu ar koki jie ten turi tai abu rodo beveik vienodai nesu
ekspertas kad atskirciau tuos kelis atspalvius kokius.

"Night"  wrote in message news:mmtlgt$18m$1@trimpas.omnitel.net...

Panasonika turiu. Rodo nepriekaistingai (mano akys nekalibruotos). DEl
smart - pas panasiu jis pakenciamas, bet tikiu, kad pas Samsunga jis bus
geresnis. Ir beje, kaip kazkas cia sake kas "bus naudojamas kaip smart"
- koks cia bl smart, filmams per kompa ziuret - cia man labiau kaip
kompo monitorius - tada is viso del smart funkciju rupintis neverta.

---