Tema: Re: SAMSUNG UE48H6400 VS. PANASONIC TX47AS650E
Autorius: Salas
Data: 2015-06-30 10:00:31
Turiu toki modeli. Man viskas veikia tiesiog puikiai. Visos smart
funckijos veikia idealiai.
Praeita savaite pas svogeri teko Sony smart'a pamaigyt. Ant kiek
nepatogiai ir netgi kvailai padarytas valdymas lyginant su samsung,
buvau pasibaisejes.
Vienintelis dalykas gal kuris nepatinka tai aktyvus 3D akiniai. Nors
pliusas tas kad su jais isgaunama pilna 3D rezoliucija, bet mano akys
labai jautrios mirgejimui, todel pasyvus 3d man butu geresnis variantas.
Ai dar nervina football mode mygtukas ant smart pultelio. Kartais
netycia ji paspaudi, o kad grazinti i normalu rezima reikia eiti per
visa menu.