Tema: Re: Samsung vs Panasonic
Autorius: Icetom
Data: 2015-04-11 22:21:00
> Zinau kad 4K nera ka ziuret kolkas bet kainu skirtumas nera super zymus
> kad imti ne 4K, ne 4K visvien imciau kazka aukstesnes klases.

Kaip tik gavau kelioms dienoms TX-40CX700E pamaigyti. Tai mano pirma
pažintis su UHD LCD TV namų sąlygomis kai šalia stovi 50VT60E. Kiek leidau
FHD ir DVD lygio turinio, realiai nemačiau skirtumo detalume. Matyt didesnis
PPI kompensuoja. Rytoj dar pažiūrėsiu kaip rodo DVB-C, bet sprendžiant iš
DVD, viskas ok turėtų būti kalbant apie SD/HD/FHD turinio išdidinimą iki
UHD, bent 40" atveju.