Tema: Re: Samsung vs Panasonic
Autorius: Salas
Data: 2015-04-10 16:28:05
Su Samsung isbandziau IPTV programele, veikia labai neblogai.
Kaip suprantu is aprasymo turi veikti ir su LG, tai su IPTV neturetu
buti bedu.
http://siptv.eu/faq/

Yra noras upgreidintis ir kita telika, taip pat galvoju imti Samsung
2014 modeli, nes nematau uz ka moketi toki kainu skirtuma uz 2015 modelius.