Tema: Re: Ar eis per naują Samsungą žiūrėti TEO internetinę TV?
Autorius: PxYra
Data: 2015-03-31 14:24:11
aha :D uz dauguma geresniu kanalu TEO praso papildomu babkiu, jei noresi
visus geriausius (kino, sporto, laisvalaiko ir t.t.) susijungt tai labai
nemenka sumele jau gausis, sporto geriausias varzybas TIK per mokamus
tiesiogiai gali ziuret
vakar ejom su feja parukyt i balkona tuo paciu paspaudziau pauze, kazkokiam
lietuviskas kanale (tv3 lygtais) kad grizus feja galetu ziuret toliau
seriala, grizau paspaudziau play ir SPYGA...atsiprasome ivyko klaida
bandykite veliau (uz 15min) pakartot bandyma....serialas pasibaiges katik
buvo.....da posli jie naxui su tokiom nesamonem, sitaip jau ne pirma karta
buvo, kiek supratau ta pauze veikia tvarkingai tik laidos laiko ribose o ne
kazkuriam ilgesniam eterio tarpe