Tema: Re: Ar eis per naują Samsungą žiūrėti TEO internetinę TV?
Autorius: trans
Data: 2015-03-31 13:45:49
nezinau kolegos, as praktiskai beveik nebeziurejau TV jau daug metu, bet
TEO IPTV man pasirodes toks nerealus ir patogus geris, kad praktiskai
vel pradejau ziuret :) Dabar velai vakare kai atsilaisvinu nuo dieno
sreikalu isijungiu TV, keli mygtuko paspaudimai ir ziuriu panorama nuo
pradziu, prasuku viska kas neidomu, visas reklamas, zodziu isgryninta
panorama per 15min, na dar Jakelaicio aktaulijas paziuriu, sporta. Arba
pvz pirmadieniais apie 10valanda vakaro isijungiu FOX, nuo pradfziu
pasileidziu Vaiksiojanciu paskutine serija, nuo balandzio 13 ziuresim
Sostu karus. Zodziu jau net tingiu pustis is torentu, TV darosi
patogiau, bent jau kas savaitiniam serialu ziurejimui. Arba jei koks
netycia sudomines filmas, tai neskubi ziuret, po kokios valandos
isijungi, pyst nu pradzios prasuki reklamas. Is esmes gali paziuret bet
kurio kanalo bet kuria laida poros savaiciu begyje. Pamenu suzinojau po
poros dienu, kad rode ten kazkokia laida su man idomia informacija, tai
pyste pora mygtuko paspaudimu ir ziuriu ta laida atsiputes. Jokio
streso, jokios reklamos, ziuri kada nori ir kada turi laiko - afigienai :)
Del distancinio: nezinau kas pas jus per reikalavimai, distancinis irgi
afigienas, nes veikia taip puikiai ir uztikrintai be lago kaip nei
vienas kitas. TV ziurejimui visiskai nereikalingas teliko distancinis,
power mygtukas ijungia/isjungia ir TV ir IPTV dezute kartu, bent jau su
abiem mano philipsais (bandau spet gal jis atpazysta koks telikas per
HDMI:). Tas tiesa kad apsukus distancini jis labai panasus, bet nafik ji
apsukinet, ismokit tvarkingai paiimt ir padet ta daikta ir nekramtyt
kampo ziurint TV, tada ir neapsisuks :) Toliau softo patogumas super,
nemaciau dar nei vieno dezuko, kad viskas taip racionaliai,
informatyviai ir patogiai valdytusi, jokiu debilisku animaciju, jokiu
nereikalingu spalvu.
Zodziu as euforijoj nuo TEO IPTV, tai afigienas technologinis suolis,
televizija keliasi is TV kabeliu i sviesolaidini interneta su visom is
to isplaukianciom pasekmem. Tiesa sakant, gaila konkurentu, nes TEO IPTV
spardo visus ir ziauriai visais kokybiniais ir patogumo parametrais.
Antram telikui naujas dezukas isvis supermazas ir kompaktiskas, nebuvo
jokiu luzimu. Dabar turiu 500Mbit ineta, manau tik laiko klausima, kada
praside UHD transliacijos.
As tikrai nesu susijes su TEO, rasau tik savo kaip klijiento nuomone.
Man paciam juokinga kad galima susizavet kazkokia TV paslauga, bet
pasirodo galima. Kas nesutinka ar siaip zmones burbekliai pasakykit bent
viena minusa, nes as tokio nezinau. TEO turetu man pamoket uz reklama,
bet kad sis produktas ir pats kalba uz save ;)