Tema: Re: Dėl DVB-T signalo
Autorius: skaitytojas
Data: 2015-02-22 10:32:23
forume prie kuri laika jau buvo svarstoma, kodel blogai rodo arba nerodo
Lietuvos ryto TV. As ziuriu tuos nemokamus kanalus, bet isivaizduoju
Lietuvos ryto TV tuo paciu dazniu kaip ir tu ziuri. Tai stai pas mane
irgi problema, ir dazniausia Lietrycio tv net ne kvadraciuojasi, o is
vis nerodo. Nuo Vilniaus TV boksto esu per ~12km, ir maza to iki boksto
yra tiesioginis matomumas, nors nesu tikras ar siustuvas butent ten stovi.