Tema: Re: Dėl DVB-T signalo
Autorius: Sniegas
Data: 2015-02-20 21:01:26
Pas mane tas pats Elektrėnuose buvo spalio mėnesį. Antena be stiprintuvo,
ant devynaukščio stogo. 706 MHz kvadratavosi. Atsinešiau kitą imtuvą -
vaizdelis kaip ledas. Tada nusipirkau TV-Star kažkokį - visiškai nerodė tuo
dažniu. Išsikviečiau meistrą, kad prijungtų prie kolektyvinės namo antenos -
vaizdelis nuo kitos antenos kaip ledas. Darau išvadą, kad ne visos antenos
ir ne visi imtuvai vienodi. Kiti dažniai rodo be problemų. Kaip yra dabar
nežinau, namo grįšiu tik balandžio mėnesį, tada ir pažiūrėsiu.