Tema: Re: Samsung UE55H6400 vs Panasonic TX-55AS650E
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-01-05 15:01:35
2015-01-05 13:54, Naras rašė:
> Nepaminėjau, bet žiurėjimo kampai man yra svarbūs. Tai lieka TX-55AS650E
> modelis. Tik klausimas ar Samsungas yra geriau/blogiau už jį.

Aš prieš kelias savaites parduotuvėje lyginau šituos du telikus, leidau
savo atsineštą medžiagą.

Taigi, žiūrint apšviestoje patalpoje  - vienareikšmiškai AS650 geriau.
Geriau handlinamas judesys, o ir šiaip vaizdas natūralesnis (abu
modelius į Cinema režimą persijungiau). Taip pat 55AS650 ekrano
pašvietimo tolygumas yra nepalyginamai geresnis, nei pas 55H6400. Prie
55AS650 reikėjo iš esmės prisipisti, o 55H6400 dėmėto vaizdo tik
pusaklis galėjo nepamatyt.

Patamsyje turėtų 55H6400 geriau rodyti, bet parduotuvėje šviesų
išjungti, spėju, nebūtų sutikę, tai galiu tik paspėliot :)