Tema: Re: Samsung UE55H6400 vs Panasonic TX-55AS650E
Autorius: Naras
Data: 2015-01-05 13:54:09
Nepaminėjau, bet žiurėjimo kampai man yra svarbūs. Tai lieka TX-55AS650E
modelis. Tik klausimas ar Samsungas yra geriau/blogiau už jį.
Icetom, gerbiu tavo nuomone ir tikrai suprantu kad tau sunkoka
vienareikšmiškai girti kitų firmų gamintojus, bet šį kartą noriu
išgirsti objektyvią nuomone. Galima ir privatu ;)

--
Saulius
mob.tel. +370 699 27000