Tema: Re: Panasonic AS650
Autorius: Icetom
Data: 2014-12-28 15:56:12
> Mano patirtis su AS650

Ačiū už įspūdžius.

> Tinklas:
> Mano atveju Windows Media player veikė nekaip

O kam tas DLNA, jei kaip minėjau, galima tiesiogiai prieiti prie pasidalintų
aplankalų Win 7/8.x aplinkoje ;).

> Panasonikui vertėtų rimtai susimąstyti apie normalų skaičių normalių (HDD
> palaikančių) USB jungčių!!!

Brangesni modeliai turi +1 USB jungtį (USB 3.0). AS740 ir aukščiau: 3
(šoninis; USB 3.0 x 1, USB 2.0 x 2). Galutinių specifikacijų 2015 m.
asortimento dar nemačiau, bet spėju, kad kitais metais dauguma modelių turės
bent 3 USB jungtis.

> Dar noriu pakalbėti apie įrašymą ir kodėl jis yra fainas.

Smagu, kad patiko ši funkcija ir, kad ji sklandžiai veikia.