Tema: Re: teliku brandai
Autorius: Daliokas
Data: 2014-12-14 00:32:37
Atstumas varijuoja nuo 3 iki 4,5 metro. Dabar gyvenam su samsungu 22"
(skolintam arkliui į dantis nežiūrima :) ), tai juokingai atrodo, nors
akis kai pripratusi tai dzin, matosi ir be teleskopo :)
Žiūrima būtų filmai iš linkomaniju ir torentu visokių. dabar tik
geresnės kokybės (7gb) DVD ar BR-D ripai. Pasikeitus telika jau "imtume"
ir gerensės kokybės filmus per HDD. Šaip po defaultu lietuviški kanalai
su kambarine antena kolkas pajungta ant 22", su nauju teliku aišku ir
kabelis būtų pajungtas.  Gal kartais koks nintendo Wii ir SONY PS3
pajungtas būtų. Kadangi dairomasi į smartą tai aišku ir koks youtubas ar
TV3PLAY norėtusi matyti.

Pažiūrėjau varlėj 40" ir 42" skirtumas 100 lt, bet tipo raso kad 40"
turi greitesni procą. čia rimto kas nors?

Fizines parduotuvės kaip suprantu nelabai turi šių modelių

DJ

---