Tema: Re: teliku brandai
Autorius: Icetom
Data: 2014-12-13 23:46:18
> Kaip suprantu vienas iš kriterijų tos pačios kainos lygyje būtų
> skleistinės dažnis -  kuo daugiau Hz tuo geriau?

Tie "Hz" gerai (ir būtini LCD atveju) su sąlyga, kad kadrų interpoliavimo ir
ekrano pašvietimo skanavimas korektiškai įgyvendintas. Nes, kas aš iš to,
jei nusipirksi teliką su daug "Hz", o praktiškai paaiškės, kad tokia f-ja
nepanaudojama dėl prasto jos įgyvendinimo.

> Ar 1500 lt lygyje jie visi vienodi bus ir px kurį pirkt?

O koks žiūrėjimo atstumas? Kas bus žiūrima? Truputį pridėjus, išeitų
TX-40AS640E (SVA ekranas) arba TX-42AS650E (kai kur galima sutikti kaip
TX-42ASE650E; IPS ekranas)