Tema: Re: Panasonic - Hotel mode
Autorius: Sniegas
Data: 2014-11-27 20:52:49
O ką aš sakiau? Panasonic. Samsung nusipirkau ir jokių šokių su būgneliais
apie televizorių - kokį garsą išjungdamas palieki, tokį įjungdamas randi,
ant kurio input išjungdamas palieki, įjungęs ant to ir randi. O Samsung tai
ne 2014 metų, o 2008. Kaip taip tas Panasonic velkasi uodegoje su
televizoriaus funkcijomis? Vardą, o ne daiktą pardavinėja.