Tema: Re: Panasonic - Hotel mode
Autorius: Sail
Data: 2014-11-26 09:17:21
Vat yra tokia bybiene. Jei startuoji telika ir sat imtuva vienu metu viskas
veikia su hotel mode.

Bet jei sat imtuvas ijungtas, o telika buvai isjunges su mygtuku o ne
distanciniu, ir ijungi jau kai sat imtuvas veikai - bybis, nerodo per ta
defaultini hdmi. Toks jau tas panasonikas.

Gerai kad mano atveju tas netrukdo, nes visa aparatura junginejama vienu
rubilniku.