Tema: Re: kam dar nenusibodo plazma vs LCD
Autorius: Unknown
Data: 2009-06-10 15:58:59
normali ta juoda spalva - cia is W5500 naudojimo patirties - buvau maloniai
nustebintas ir juodos atkurimu ir siaip SD kokybe ( neskaitmenines )

Kad LCD "juoda" nera tikra juoda matosi tik visiskai tamsiam kambary - bet
su plazma itariu irgi matytusi, kad "juoda" siek tiek sviecia
Diena juoda atrodo tikroviskai

45 laipsniu nepraktikuoju, bet is 20-30 jokiu problemu