Tema: Re: Klausimas dėl hdmi in.
Autorius: Mooney
Data: 2009-06-03 22:39:37
paieskojus uz puse kainos gali rasti (650-699 svaru naujas). ji pakeite
naujas AVR 600 - tik jo kaina 3500 svaru ir sako net stereo per hdmi
suuuuper, netgi stereo stipralus 'nesa' sis AVR pagal kai kuriuos
atsiliepimus. reiks prie progos eiti paklausyti sio ''stebuklo'' ir jei ka
ruostis 'religijos' keitimui