Tema: Re: Klausimas dėl hdmi in.
Autorius: Icetom
Data: 2009-06-03 22:16:44
Na tu čia sulyginai :) Gerai, kad palyginimui su tipiniais japonais kokio
McIntosh nepajungei ;) Tam Arcamui į konkurenciją iš Denon turėtų eiti į
kovą 4xxx ar net 5xxxx modeliai pagal mane.

Į tokį kaip Arcam galima ir per skaitmeną paduoti, vis tiek ten geri aukšto
lygio DAC stovės. Nemanau, kad kokybė nukentėtų.

O kiek tas nukainuoti - 1300 GBP?