Tema: Re: REQ 32'' LED TV
Autorius: Xeen
Data: 2014-09-20 09:24:21
siaip coliai ir rezoliucija truputi skirtingi dalykai.
bet nieko. :)
man ant 24" monitoriaus jau norisi daugiau nei fullhd rezoliucijos.
bet is kitos puses - o kam kompiuterio monikui 32"? nebent nori i
dvigubai didesnes ikonas ziureti :)

o kad paprasciau butu suprasti skirtumus - palygink koks tasko dydis
prie fullhd rezoliucijos ant 22", 24" ir 32". gal tada paprasciau bus. :)