Tema: Re: REQ 32'' LED TV
Autorius: Stork
Data: 2014-09-09 10:00:21
Panasonic tx-32as600e parduotuvej paziurejau-is priekio neblogai atrodo, bet
ziurint is sono "storas". O modelis 520e ziurisi elegantiskiau-tas
pastorejimas prasideda toliau nuo isorines briaunos. Kabinant ant sienos
520e ziuretusi graziau.
Dar kas nepatiko-jungtys padarytos ne i apacia, o i nugarine dali
horizontaliai-jei kabini arti sienos-kaip ikist?
Nezinau ar kiti gamintojai daro taip pat???
Nors is dalies esu panasonic'o fanas, bet 32" biski liudesys. Gal kitais
metais bus kitaip?