Tema: Re: IPTV ir Viasat Sport Baltic
Autorius: marijonas
Data: 2014-08-29 10:37:04
Is praeito sezono patirties su torent tv ziurint krepsini per vsb ir ntv
sport kanalus - vsb dazniausiai blogai, ntv kartais  gerai (kartais ir hd),
kartais blogai. T.y. loterija - nezinai is anksto ar paziuresi ar ne. Reikia
ieskoti kas transliuoja per normalu iptv.

Kaip alternatyva vsb galima susirasti kas transliuoja ntv sporto kanalus.
Pereita sezona dauguma zalgirio varzybu jie rode.

"martukas"  wrote in message news:ltmn0o$72c$1@trimpas.omnitel.net...

bet cia toks nestabilus man atrodo. tai rodo tai nerodo. idomu kaip
torrent.tv gal kazkas turi? nes buvau pasijunges ta VIP pries kokius gerus
metus tai diena nieko, galima ziuret, bet vakare trukineja, tai gaunasi tik
nervu gadinimas.