Tema: Re: IPTV ir Viasat Sport Baltic
Autorius: martukas
Data: 2014-08-28 10:50:48
bet cia toks nestabilus man atrodo. tai rodo tai nerodo. idomu kaip
torrent.tv gal kazkas turi? nes buvau pasijunges ta VIP pries kokius gerus
metus tai diena nieko, galima ziuret, bet vakare trukineja, tai gaunasi tik
nervu gadinimas.

"Struktur"  parašė naujienų news:lthu96$upf$1@trimpas.omnitel.net...

On 2014.08.26 14:34, DasI wrote:

> O kazhi per Samsung "IPTV Grotuva" neitu rasti shito kanalo? Konkrechiai
> shito neishkojau, bet daugeli kitu, kurie domino - ten radau.
> http://www.satpasaulis.lt/viewtopic.php?f=23&t=18187

Konkreciai siuo metu matau kad rodo VSB.