Tema: Re: Popcorn Hour 400 + kolonelės
Autorius: Icetom
Data: 2014-06-25 21:17:46
> O jūs paaiškinkite man durnam dėl to LFE. Nafig receiveryje ten tie visi
> LFE filtravimo dažniai ir pan.?

Apie ką klausiama? LPF (Low Pass Filter) LFE (Low Frequency Effect)? Jis
turi būti griežtai nustatytas 120 Hz ir pamirštas. Primenu, LPF kontroliuoja
iki kokio dažnio bus atkurtas LFE turinys.

Ar apie kolonėlių filtravimo dažnius?

T.y. subas gauna susidoroti tiek su iš kolonėlių ateinančiu žemu dažniu,
tiek iš LFE.

> žemų dažnių į valias iš priekinių garsiakalbių.

Jei tai bent 12", jau nekalbu apie 15" ar 18" garsiakalbius, tai gal ir
išspaus iki kokių 30 Hz (bet dar reikia nepamiršti žemo dažnio švarumo ir
pan.). Nežinau kokios kolonėlės, bet įtariu, kad ten geriausiu atveju tebus
40-50 Hz. Bet žemas dažnis tai 20-120 Hz (Dolby Digital kodavimo
specifikacijose iš vis nurodyta, kad LFE gali būti nuo 3 iki 120 Hz :) ) su
pikiniu 115 dB garso slėgiu. Kolonėlės gi turi sugebėti išlaikyti pastovų 85
dB ir 105 dB pikinį. Tad žinant etalonines 105 dB ir 115 dB reikšmes, žinant
LFE dažnio atkūrimo ruožą.,man visada kelia nuostabą, kad "mano" kolonėlės
sugeba viską kaip reikia atkurti :).