Tema: Re: Popcorn Hour 400 + kolonelės
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2014-06-25 16:55:51
2014-06-25 16:49, pininfarina rašė:
> Gal blogai issireiskiau:) Subo nenaudoju, nes zemu tikrai netruksta,
> zemu kanalas sumiksuojamas su frontais. O apie Audiofilija parasiau
> todel, kad kazkam gali pasirodyt, kad mano komplektas niekam tikes :)

O jūs paaiškinkite man durnam dėl to LFE. Nafig receiveryje ten tie visi
LFE filtravimo dažniai ir pan.?

p.s. aš subo irgi neturiu ir nesiruošiu statyti, žemų dažnių į valias iš
priekinių garsiakalbių. Ko tais man šviečiasi, kad subas labiau
reikalingas kai vietoj gerų kolonkių pastatomi plastmasiniai 10x10x10
barškaliukai, tada tai aišku, kad žemų nėra ir be subo niekaip.