Tema: Re: Fifa World Cup Brazil 2014
Autorius: ROOTS
Data: 2014-06-22 01:55:15
man atrodo yra ten playlistai ir smart tv

"pininfarina"  wrote in message news:lo0vnh$tbk$1@trimpas.omnitel.net...

Uzsiregistruoji https://shura.tv/b
Uzsimoki kreditine kortele per interkassa arba per skrill(moneybookers)
Parsisiunti playlista ir pasileidi per VLC(pries tai atsivilkes kompa prie
teliko)

"spakainas"  parašė naujienų news:lo0t2c$r9k$1@trimpas.omnitel.net...

Klausyk, ar gali visiškam čiaijnykui paaiškint step by step, kaip tą
šurą prisijaukint? Pas mane ST30 plazma, blogiausiu atveju galiu kompą
atvilkt prie teliko.