Tema: Re: Fifa World Cup Brazil 2014
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2014-06-10 15:50:23
2014-06-10 15:03, mindis rašė:
> nqaxrien tau tie maskoliai, kuo LRT HD blogai, arba Sport 1 HD. ruskiai
> ir per fule propagandos sugebes prikist.

1) LRT, nors ir maitinama visų mūsų pinigais, nesiteikia transliuoti HD
kanalo per DVB-T FTA, o tik lupa pinigus už to kanalo retransliaciją iš
kabelinių TV. Tad aš neturiu galimybės matyti LTV HD. Gerai būtų, kad už
tai juos kas nors parūrintų, gaila neatsiras čia jokio idėjino
teisninko, kad tuo užsiimtų.

2) Net ir turėdamas galimybę žiūrėti LTV HD, aš, ko gero, nežiūrėčiau
per ją dėl lietuvių komentatorių.

3) O tai Sport 1 HD juk irgi ruskiai :) Beje, iki šiol nepastebėjau, kad
jie per futbolo transliacijas propagandą varytų.