Tema: Re: smart tv redagavimas
Autorius: Rimas
Data: 2014-05-19 13:09:24
2014.05.19 11:04, Audrimas rašė:
> Turiu keleta klausimu
>
> 1. Jei naudoju siptv programele ir pasidariau playlista vien is savo interneto tiekejo kanalu, tai uz programele moket nereikes?

Mokama yra PATI programa. Joje nėra jokių kanalų (nu išskyrus ten tuos
testinius).

> 2. shura kanalai mokami ar uztenka tik prie ju forumo prisiregistruot?

Mokami.

> 3. ar imanoma pasidaryti playlista kuriame butu ir mano tiekejo iptv ir pvz shuros kanalai?

Taip. Elementarus m3u playlistas. Copy/paste iš vieno į kitą su notepad
ir viskas.

> 4. kaip ieit i develop meniu mano tv, pirkau siemet samsung UE46F6500, niekaip neisguglinu. develop + sso1029dev! netinka nes nepriima develop, sako reik ivest normalu elektronini pasta.

Man su E serijos samsung tokių problemų nekilo.

> 5. ar naudojantis TheDark SmartTV Media Center reik aktivuot develop meniu?

Jei nebus develop, negalesi instaliuot/atnaujint savo tv widgetų. Paskui
nuo to develop gali atsijungt - jis reikalingas tik keliant widgetus.