Tema: Re: smart tv redagavimas
Autorius: Audrimas
Data: 2014-05-19 11:05:13
Turiu keleta klausimu

1. Jei naudoju siptv programele ir pasidariau playlista vien is savo interneto tiekejo kanalu, tai uz programele moket nereikes?
2. shura kanalai mokami ar uztenka tik prie ju forumo prisiregistruot?
3. ar imanoma pasidaryti playlista kuriame butu ir mano tiekejo iptv ir pvz shuros kanalai?
4. kaip ieit i develop meniu mano tv, pirkau siemet samsung UE46F6500, niekaip neisguglinu. develop + sso1029dev! netinka nes nepriima develop, sako reik ivest normalu elektronini pasta.
5. ar naudojantis TheDark SmartTV Media Center reik aktivuot develop meniu?