Tema: Re: kas gadina TV signalą
Autorius: monaxas
Data: 2014-05-09 20:34:16
Neteisingai. Šimts procentų ten yra labai platus.
Pats gi žinai, kadkartais reik, kad grafikas būtų atvaizduotas ptrauklus
užsakovui. Realiai pirma krenta kokybė, poto tik signalo lygio sliekas.

Nors, jei į temą, tai teisingas atsakymas jau nuskambėjo - trikdžiai iki
stiprintuvo, ir signalą stiprinant trikdžiai užgožia signalą.