Tema: Re: kas gadina TV signalą
Autorius: krislas
Data: 2014-05-09 13:27:43
Antena naudojama kokie 5 m, iki tol problemų nebuvo.
Visi kiti kanalai problemų neturi.
Tas nelemtas 44 kanalas kitame imtuve nieko nesiskiria nuo TEO ir DVB
naudojamų nei pagal kokybę, nei pagal stiprumą.
Kabeliai ką aš žinau, televiziniai, ekranuoti, patalpose pakloti. Labai
primityviai, kokių 0,5 cm storio.
Sukeitus kabelius stiprintuvo išėjimuose, niekas nepasikeitė (buvo
mintis, kad stiprintuvas pavargo).
Pasikartosiu - abu imtuvai mato 100% stiprumą.
Kokybę kaip ~70% vertina visuose kanaluose tiuneriukas.
Kokybę kaip 100% vertina panasius TEO ir DVB tinkluose; telecentro
tinkle didžiąją laiko dalį irgi 100, bet užeina priepuoliai, kai ima
pulsuoti 20-100 ribose ir pasipila pamesti bitukai.
Problema pasireiškia labai random'u, pirmą kartą realiai užkniso per
čempionų lygos antrą pusfinalį (nebuvo neto, žiūrėjau per TV6). Ir nuo
to karto praktiškai kada beįsijungsi, periodiškai kas kelios -keliolika
minučių artefaktinasi.