Tema: Re: ntv+ hd sarunas
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2014-04-30 11:41:47
2014-04-30 11:07, Vytautas rašė:
> Sveiki, tuo paciu biski i sona nuo temos klausimo,
> turiu Golden Media Spark reloaded ir pvz ziurint ntv+ futbol hd ir ntv+
> futbol 2 hd trumpam vaizdas freezina, saruno bedos ar sis imtuvas
> gaiduva? Bandziau 2 saro tiekejus, vaizdas tas pats.

Pas monaxą toks, lyg ir nesiskundžia. Aš irgi kai turėjau tą Golden
Media Sparks Realoaded nepastebėjau blogybių ant NTV HD kanalų.

Paprastai vaizdas stoviniuoja kai raktų nespėja laiku gauti, pasižiūrėk
pingą į serverį, paskui dar mgcamd statuso lange rašo per kiek laiko
raktai gaunami. Neturėtų užtrukti ilgiau nei pusę sekundės.