Tema: Re: ntv+ hd sarunas
Autorius: Tom <tomm(ISTRINTI)@takas.lt>
Data: 2014-04-30 09:05:17
"sake 36e signalas stiprus"  va cia gali buti problema, nes jei jau keturios
galvutes ir viena antena tai ji turetu buti toroidine, arba bent diametro
virs 1m.  Su mazesnio diametro gero signalo nebus.

"Dovydas"  wrote in message news:ljorfc$ov6$1@trimpas.omnitel.net...

na vienok situacija tokia..
tas imtuvas realiai yra pas teva uz 100km. as jam is anksciau paleides
tautini ir viskas ten vaziuoja, aisku be hd.
dabar pakeite jam lekste, sumontavo 4 galvutes istaitant ir ta rusiskos
poliarizacijos, kaip ir suderino, sake 36e signalas stiprus, tai as per
remote jam ikeliau ta shuros rakta su reikiamu portu ir paprasti kanalai
nusvito, bet kiek telefonu jis man guodesi, kad nei vienas hd is to 36e
nerodo..
kitu palydovu jauciu netikrino, tikriausia net nezino kur kitos galvos
ziuri :)

pats savaitgali nuleksiu pasiziuret tik siaip idomu ar apskritai is
shuros ntv+ hd vaziuoja ir gal dar kazka nustatyt reiktu..?

kazkada sky uk buvau ten pas ji susiderines, tai ir hd rode.