Tema: Re: Q:Samsung PS60F5500 arba kazkas panasaus
Autorius: Kancler
Data: 2014-04-15 06:21:53
 del pentile supratau, is tiek tik xboxa zaisiu, tai ten jau ne iki
 pixeliu :)
del donglo cia jau labiau man nei kitiems seimos nariams. as siek
 tiek bijau tik kad smartas bus nelabai patogus.
kukuti o gal dar patartum kur nusipirkt pigiau nei parduotuves siulo ?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup