Tema: Re: Q:Samsung PS60F5500 arba kazkas panasaus
Autorius: kukutis
Data: 2014-04-14 19:37:18
Skirtumas yra tik ziurint is artimos pozicijos, tarkim, foteli atitraukus pusantro
metro iki ekrano paveizeti HD. :) Sakiau jau, kad prisilaikant atstumo skirtumas
vizualiai pranyksta. Kitas dalykas yra pirkti tv su smart ir jungti naudotis
android dongla - kazkaip keista butu. Mano galva, pravartu butu, jei smartas butu
moraliskai ir fiziskai pasenes, galbut kazkokiam ypatingam kitam reikalui. Na, bet
cia  jau jusu reikalas - nesikisiu.