Tema: Re: rekomendacijos 32" TV į virtuvę
Autorius: Caponi
Data: 2014-03-26 20:43:53
Principe taip, as jau rasiau, kad su tokiais reikalavimais ("panelė kiek
įmanoma siauresniuose rėmuose ", "ir tai įtariu bus dažniausiai klausoma, o
ne žiūrima") esminiai kriterijai yra kaina, distancinio pulto garso ir
kanalu perjungimo mygtuku patogumas, garantinis laikotarpis ir priimtinas
pirkejui dizainas. Subjektyviai gali sugrot simpatijos kazkuriam gamintojui.

Tikrai nezinau kaip tie visokie Funai ir Tunexai rodo, atrodo, kokius turi
distancinius ir kaip su ju patikimumu, asmeniskai as tokioj situacijoj
pasirinkciau priimtina pagal kaina Samsunga (simpatijos gamintojui, pultai,
jei pigiuku nera kitokie nei 6-7 klases, su kuriais susidures, pakankamai
patogus) ir tiek ziniu. Taciau kadangi tikrai nesu nagrinejes visu gamintoju
visu modeliu, nuo konkreciu aparatu rekomendacijos susilaikau. Galu gale as
kategoriskai nieko ir neteigiau, LCD gi visur pilna ir paciose geriausiose
vitrinu vietose prideliotu :-), niekas nedraudzia gyvai nuejus i koki
prekybcentri pasiziuret kaip rodo. Uz ka tikrai atsakau, tai kad garsinio
fono kurimui skirtam aparate Edge LED'as nebus trukumas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/