Tema: Re: rekomendacijos 32" TV į virtuvę
Autorius: Caponi
Data: 2014-03-25 19:41:57
Skaityt moki (tame tarpe ir pats ka rasai)?
"nafig jum tas LED" - pats rasai, kad kitokiu negamina.
Edge LED prie klausejo salygu ir pageidaujamo dydzio irgi nieko juntamai
blogesnio nei CCFL'as nedaro.

Prie tokiu reikalavimu, sakyciau, objektyvus kriterijai yra kaina,
distancinio pulto garso ir kanalu perjungimo mygtuku patogumas, garantinis
laikotarpis ir priimtinas pirkejui dizainas. Subjektyviai gali sugrot
simpatijos kazkuriam gamintojui.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/