Tema: Re: Ar yra kas tureje bedu su panasonicais?
Autorius: Kesha
Data: 2014-03-19 12:50:34
> kepam balta bulka duonkepej o juoda duona orkaitej, taip kad daiktas
> reikalingas.

Paprasčiausiai aš kažkaip visada kreivai žiūrėjau į panašius
prietaisus, net bandžiau seserį atkalbėt, kai užsimanė tokio daigto,
bet nepavyko, tai irgi pradžioje kepinėjo, bet po pusmečio numetė į
kampą :) užtat dabar duonos irgi neperka, pati kepasi orkaitėje :)

> dar duonkepe maiso tesla, kad ir picai.

va todėl kombainas yra geriau, nes jis ne tik tešlą maišo.

> dar duonkepej gali kepti vista ar pyraga, nu bet cia jau iskrypimas.

Todėl galbūt duonkepės pliusas, kad pabandęs, pradedi pats kepti duoną,
o ne pirktis iš parduotuvės :)